Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Γενική Συνέλευση Φ.Σ. ΕΜΜΕ

Λόγω στάσης εργασίας του ΜΕΤΡΟ και του ΗΣΑΠ από τις 12:00 έως τις 16:00 την Τετάρτη 07/09, η Γενική Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί στις 16:30 την ίδια μέρα.

Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

Κείμενο του συντονιστικού κατάληψης ΕΜΜΕ για τον νόμο-πλαίσιο


Ενάντια στο νόμο-έκτρωμα για την τριτοβάθμια εκπαίδευση

Εδώ και ένα χρόνο η ελληνική κοινωνία βιώνει όλες τις βίαιες αναδιαρθρώσεις που προωθεί η κυβέρνηση στα πλαίσια του μνημονίου. Μέσα σε αυτή τη συστημική κρίση, το κεφάλαιο επιδιώκει τη θωράκισή του σε όλα τα επίπεδα, με τις νεοφιλελεύθερες πρακτικές του, διαλύοντας κεκτημένα ενός ολόκληρου αιώνα σε εργασία και κοινωνικά δικαιώματα. Μέσα σε όλο αυτό το πλαίσιο της βίαιης αναδιάρθρωσης, η εκπαίδευση δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση, ως βασικός πυλώνας της κοινωνίας, με στόχο την εμπορευματοποίηση της γνώσης και τη δημιουργία φοιτητών-έρμαια στη γκιλοτίνα της αγοράς.

Με δυο λόγια ο νόμος…
Καταργείται το ενιαίο πτυχίο και εισάγονται 3 κύκλοι σπουδών. Ο πρώτος, 3ετής κύκλος, θα οδηγεί στο λεγόμενο bachelor και o δεύτερος, μονοετής ή διετής στο λεγόμενο master.  Ο τρίτος είναι το διδακτορικό.
Έτσι, καθίσταται απαραίτητη η ταχύρρυθμη, ευέλικτη κατάρτιση, η οποία παρέχει υποβαθμισμένη γνώση πολλών ταχυτήτων, με σκοπό τη μετουσίωση των σπουδαστών σε ευέλικτο, φτηνό και αναλώσιμο εργατικό δυναμικό.
Η «νέα φουρνιά» προετοιμάζεται φυσικά να μην διεκδικεί, σε μια κοινωνία που ούτως ή άλλως τα δικαιώματα και οι κατακτήσεις αποτελούν ήδη παρελθόν.
Η απόσυρση του κράτους από τη χρηματοδότηση των ιδρυμάτων ανοίγει το δρόμο στην επιβολή διδάκτρων, στην κατάργηση της φοιτητικής μέριμνας και στην περαιτέρω ιδιωτικοποίηση, ελέγχοντας ακόμα πιο ασφυκτικά την πανεπιστημιακή γνώση και δίνοντας νέες προοπτικές στην κατευθυνόμενη -από τα συμφέροντα του κεφαλαίου- έρευνα.
Το συμβούλιο διοίκησης, ύστερα από την απομάκρυνση “της φωνής” καθηγητών και φοιτητών, θα αποτελείται από managers με σκοπό την αξιολόγηση της αποδοτικότητας των ιδρυμάτων στα πλαίσια των όρων του κεφαλαίου και της αγοράς.
Η αυτόματη διαγραφή με το μέτρο ν+2 ουσιαστικά εισάγει τον φοιτητή σε αυστηρούς ρυθμούς παραγωγικότητας, οι οποίοι καλούνται να τον προετοιμάσουν για τη μνημονιακή κοινωνία. Η ρύθμιση για «μερική φοίτηση» για τους «εργαζόμενους» φοιτητές δεν υφίσταται, καθώς πολλοί σπουδαστές πληρώνονται με «μαύρα» και άρα δεν μπορούν να αποδείξουν την εργασία τους.
Η ρητή κατάργηση του ασύλου απαξιώνει την πολιτική, ιδεολογική ζύμωση και τη συγκρότηση κοινωνικών αγώνων. Ο φόβος της κυβέρνησης απέναντι στις πρακτικές των «πλατειών» γίνεται έκδηλος και στην πανεπιστημιακή κοινότητα.

Η κεντρικοπολιτική συγκυρία…
Η κρισιμότητα της περιόδου κάνει επιτακτική την άμεση εμφάνιση, ανασυγκρότηση και ενίσχυση του φοιτητικού και πανεκπαιδευτικού κινήματος. Η σοβαρότητα των κυβερνητικών αλλαγών, οι συνταρακτικές επιπτώσεις τους στο παρόν και στο μέλλον του συνόλου των εργαζομένων και της νέας γενιάς, επιβάλλουν τη μεγαλύτερη από ποτέ αντίσταση, την πιο ισχυρή αναμέτρηση με το κεφάλαιο και τους πολιτικούς του εκφραστές. Οι αλλαγές στην παιδεία δεν είναι ξεκομμένες από τις συνολικότερες αλλαγές που προωθούνται στην κοινωνία. Ο ευέλικτος φοιτητής θα γίνει ο αυριανός ευέλικτος εργαζόμενος, η αποσπασματική γνώση και η συνεχής κατάρτιση, ο ατομικός φάκελος προσόντων, προωθούν την ημιαπασχόληση, την επισφάλεια, την ανεργία, τις ατομικές συμβάσεις, την πλήρη υποταγή στον εργασιακό μεσαίωνα. Έναν μεσαίωνα που επεκτείνεται σε όλα τα επίπεδα της καθημερινότητας, που συμπληρώνεται από δραματικές αυξήσεις στο κόστος ζωής με ανατιμήσεις υπηρεσιών και προϊόντων (συγκοινωνίες, ρεύμα, είδη πρώτης ανάγκης, περίθαλψη κτλ).

Καλούμε όλους  τους φοιτητές και σπουδαστές να βγουν στο δρόμο του αγώνα.  Καλούμε τους εργαζομένους και τα σωματεία τους να δώσουν μαζί μας τον αγώνα για την παιδεία στα πλαίσια των ευρύτερων κοινωνικών αγώνων που έρχονται. Για την ανατροπή αυτής της κυβέρνησης, συνολικά της πολιτικής ΕΕ – ΔΝΤ – κεφαλαίου. Έχουμε μπροστά μας ένα δύσκολο δρόμο, αλλά είμαστε αισιόδοξοι ότι δεν θα τον βαδίσουμε μόνοι μας. Θα βρούμε δίπλα μας τους μαθητές και τους καθηγητές, που στο «νέο σχολείο» του μνημονίου βρέθηκαν χωρίς κτήρια, τους εργαζομένους του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα που ζουν υπό το φόβο της απόλυσης και της ατομικής διαπραγμάτευσης με το αφεντικό τους, βλέποντας το μισθό τους να συρρικνώνεται. Θα βαδίσουμε δίπλα στις μαθητικές καταλήψεις, τις κλαδικές και γενικές απεργίες, στο κίνημα των πλατειών που θα επανεμφανιστεί. Εν τέλει θα βρεθούμε όλοι μαζί στους δρόμους, στις διαδηλώσεις και τις συγκρούσεις εκεί που πάντα θα γεννιούνται και θα κρίνονται οι συνειδήσεις.


  συντονιστικό κατάληψης 
Φ.Σ. Επικοινωνίας και ΜΜΕ

Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

συμμετοχή στην πορεία ενημέρωσης για το νομο-πλαίσιο του Φ.Σ. ΑΣΟΕΕ

Το συντονιστικό κατάληψης ΕΜΜΕ αποφάσισε τη συμμετοχή στην πορεία ενημέρωσης για το νομο-πλαίσιο στην περιοχή γύρω από τη σχολή ΑΣΟΕΕ, ανταποκρινόμενη στο κάλεσμα του Φ.Σ. ΑΣΟΕΕ.


Δευτέρα 05/09
Προσυγκέντρωση στις 12:00 στη σχολή ΕΜΜΕ (Καλαμιώτου 2)
Συμμετοχή στην πορεία στις 13:00 στην ΑΣΟΕΕ

Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

Πρόγραμμα κατάληψης Φ.Σ. ΕΜΜΕ 04/09 - 07/09

Κυριακή 04/09

12:00 : καφενείο-κουβέντα (πίνουμε τον καφέ μας χαλαρά και συζητάμε στα κατειλημμένα ΕΜΜΕ)
16:00 : συντονιστικό κατάληψης
19:00 : μοίρασμα - παρέμβαση στις καφετέριες και τα μπαρ της γειτονιάς

Δευτέρα 05/09

16:00 : συντονιστικό κατάληψης
19:00 : συζήτηση - ενημέρωση με φοιτητές, εργαζόμενους και καθηγητές των ΕΜΜΕ "Το νέο νομοσχέδιο για τα πανεπιστήμια"
22:00 : προβολή της ταινίας "Θανάση πάρε τ' όπλο σου" (http://www.veggos.gr/menu/cinema/100/100.htm)

Τρίτη 06/09

12:00 : μικροφωνική - παρέμβαση στην πλατεία Καπνικαρέας
15:00 : συντονιστικό κατάληψης
18:00 : εκδήλωση/συζήτηση για τα εργασιακά με τη συμμετοχή εργαζομένων/απολυμένων στα ΜΜΕ
23:00 : γλεντάμε! φέρνοντας ο καθένας το ποτό του και το φαγητό του

Τετάρτη 07/09

16:30 : Γενική Συνέλευση Φ.Σ. ΕΜΜΕ

Σας περιμένουμε!!!

Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ Φ.Σ. ΕΜΜΕ 03/09-04/09

Σάββατο 03/09
 
11:00: μοίρασμα-παρέμβαση στην Πλ.Καπνικαρέας
16:00: συντονιστικό κατάληψης
19:00: προσυγκέντρωση στο κτίριο της σχολής (Καλαμιώτου2) και παρέμβαση-μοίρασμα της απόφασης του Φ.Σ. στην πλατεία Συντάγματος μαζί με τους υπόλοιπους φοιτητικούς συλλόγους.
22:00: προβολή της ταινίας « If » (Lindsey Anderson, 1968) στον πεζόδρομο της Καλαμιώτου.

Κυριακή 04/09

12:00 : καφενείο-κουβέντα (πίνουμε τον καφέ μας χαλαρά και συζητάμε στα κατειλημμένα ΕΜΜΕ)
16:00 : συντονιστικό κατάληψης

Υ.Γ.: οι υπόλοιπες δράσεις της κατάληψης ΕΜΜΕ θα ανακοινωθούν σύντομα.
Σας περιμένουμε...

Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

Καταπάτηση ασύλου απο αστυνομικούς


 
Την Πέμπτη 9/12 στις 6 το απόγευμα,  μπάτσοι κυνηγούσαν μετανάστες -μικροπωλητές στην ευρύτερη περιοχή της Ερμού. Μερικοί κυνηγημένοι (γύρω στα 30 άτομα) εξ' αυτών κατευθύνθηκαν στο κτίριο της σχολής μας, που βρίσκεται στην περιοχή. Οι μετανάστες στην προσπάθειά τους να γλιτώσουν το ξύλο και τη σύλληψη σχεδόν ποδοπατήθηκαν στις σκάλες. Οι αστυνομικοί εισέβαλλαν για μια ακόμη φορά στο άσυλο του Πανεπιστημίου βρίζοντας και απειλώντας, ενώ τραμπούκιζαν σωματικά τους μετανάστες και χτυπούσαν εκφοβιστικά τα κλομπ τους σε τραπέζια και καρέκλες της εισόδου. Φοιτητές και φοιτήτριες που βρίσκονταν στο κτήριο, κατέβηκαν στο ισόγειο της σχολής, όπου ένας απο τους ένστολους τους όρμηξε βγάζοντας το πτυσσόμενο κλομπ του, ενώ ο άλλος απειλούσε πιάνοντας το όπλο του τους φοιτητές που αντιστέκονταν στην βαρβαρότητα των μπάτσων.

Μικροφωνική συγκέντρωση αντιπληροφόρησης για το περιστατικό στην πλατεία Καπνικαρέας αύριο Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου
στις 15:00.

Τέτοιου είδους περιστατικά μας αφορούν όλους. 
Είτε υπερασπιζόμαστε έμπρακτα το άσυλο είτε γινόμαστε συνένοχοι της κατάργησής του.
Οι απαντήσεις μας θα είναι συλλογικές.
Κάτω τα χέρια απο το άσυλο.


φοιτητές- φοιτήτριες ΕΜΜΕ

κείμενο απολογισμού της κατάληψης

Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΕΛΗΞΕ ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ

Να πως ξαναβρεθήκαμε στο κτίριο της Καλαμιώτου...
  
   Έπειτα από δύο μήνες αποτυχημένων προσπαθειών να συναντηθεί ο φοιτητικός σύλλογος, την Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου, πραγματοποιήθηκε Γενική Συνέλευση. Η αγωνία αλλά και η διάθεση για αγώνα στην τωρινή συγκυρία που διανύουμε με εργασιακή και εκπαιδευτική αναδιάρθρωση, αποτυπώθηκε στη μαζικότητα της Γενικής Συνέλευσης καθώς και στις τοποθετήσεις του κόσμου, δημιουργώντας ένα κλίμα που έδειχνε την επιθυμία να μην κάτσει κανείς σπίτι του. Εξαιρώντας την ΔΑΠ, ΠΑΣΠ και ΠΚΣ (εδώ γελάμε!), που εμφανίστηκαν με τις γνωστές φανφαρολογίες τους προσπαθώντας να αποσυμπιέσουν το δυναμιτισμένο κλίμα και να στείλουν τον κόσμο πίσω στον καναπέ του, ο υπόλοιπος κόσμος έδειξε την ανάγκη του για δράσεις και για αγώνα και στο λόγο του αλλά και εν τέλει στην ψήφιση του πλαισίου ΑΡ.ΕΝ – ΕΑΑΚ που πρότεινε κατάληψη. Πέρα από το πλαίσιο για κατάληψη, ο σύλλογος υποστήριξε και δύο ψηφίσματα που κατατέθηκαν (ένα για την καταπάτηση ασύλου στα ΕΜΜΕ από μπάτσους την Πέμπτη 18-11 κατά τη διάρκει κυνηγητού μεταναστών μικροπωλητών και ένα δεύτερο για τη συμμετοχή του Συλλόγου μας στην εργατική κινητοποίηση ενάντια στη λειτουργία των καταστημάτων του κέντρου τις Κυριακή 12 Δεκέμβρη).

   Όλα ξεκίνησαν την Τετάρτη 1 Δεκέμβρη το βράδυ και μετά τη Γενική Συνέλευση όπου αποφασίστηκε να μείνει κάποιος κόσμος στο κτίριο της Καλαμιώτου έτσι ώστε να μην έρθουν άσκοπα την Πέμπτη το πρωί η καθαρίστρια και ο θυρωρός. Το ίδιο βράδυ πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνέλευση κατάληψης όπου αποφάσισε τις δράσεις της επόμενης μέρας καθώς και την δημιουργία ενός blog, το οποίο χρησιμοποιήθηκε για την διαδικτυακή αντιπληροφόρηση και την προπαγάνδιση του λόγου και των δράσεων μας. Το πρωί της Πέμπτης 2 Δεκέμβρη μια ομάδα καταληψιών φοιτητών πήγαν και κλείδωσαν με λουκέτο τη γραμματεία της σχολής στη Σταδίου παρά τις όποιες αντιδράσεις καθηγητών και υπαλλήλων, ενώ μια άλλη ομάδα παρέδωσε το ψήφιασμα για την καταπάτηση στις πρυτανικές αρχές. Κατά τη διάρκεια των ενεργειών αυτών στο κτίριο της Καλαμιώτου, ζωγραφίζονταν το πανό και μαζεύονταν κόσμος με σκοπό να συμμετέχουμε σαν Σύλλογος στο μεσημεριανό πανελλαδικό πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο, στο οποίο το μπλοκ της σχολής μας είχε δυναμική παρουσία. Μετά το πέρας της πορείας, ακολούθησε στο Πολυτεχνείο Συντονιστικό των κατειλλημένων σχολών, όπου ο φοιτητικος μας σύλλογος συμμετείχε και τοποθετήθηκε, μεταφέροντας τις αποφάσεις που είχε πάρει στη Γενική του Συνέλευση. Το απόγευμα της ίδιας μέρας πραγματοποιήθηκε συνέλευση κατάληψης στην Καλαμιώτου, όπου αποφασίστηκε το πρόγραμμα της επόμενης μέρας. Το μεσημέρι της Παρασκευής 3 Δεκεμβρίου στις 12, έγινε μικροφωνική παρέμβαση από τους καταληψίες στην Ερμού, ενώ διαβάστηκαν και μοιράστηκαν κείμενα που καταδίκαζαν τη λειτουργία των καταστημάτων την Κυριακή 12 Δεκέμβρη. Αντίστοιχη ενέργεια έγινε και από μια ομάδα λιγότερων φοιτητών, οι οποίοι μοίρασαν το ίδιο κείμενο σε όλους τους υπαλλήλους των καταστημάτων της Ερμού. Το απόγευμα της Παρασκευής οργανώθηκε συλλογική κουζίνα όπου οι συμμετέχοντες μαγείρεψαν διάφορα φαγητά και ύστερα έγινε προβολή της ταινίας του Μπουνιουέλ «Το Φάντασμα Της Ελευθερίας».
  
 Την επομένη έγινε άλλη μια μικροφωνική παρέμβαση στην Ερμού με θέμα την εργασιακή και εκπαιδευτική αναδιάρθρωση καλώντας και στις δύο πορείες, στις 6 & 15 Δεκέμβρη και μοιράστηκαν 500 περίπου κείμενα στον κόσμο που έκανε τα ψώνια του. Το απογευματάκι έγινε στον πρώτο όροφο μια εκδήλωση σχετικά με την εκπαιδευτική αναδιάρθρωση και το κείμενο διαβούλευσης της Άννας Διαμαντοπούλου, στην οποία η συμμετοχή του κόσμου δεν ήταν μεγάλη λόγω του ότι ήταν νωρίς το απόγευμα. Παρόλα αυτά, έγινε μια ενδιαφέρουσα κουβέντα και ανταλλάχθηκαν σκεπτικά επί του ζητήματος. Στη συνέχεια περίπου 50 άτομα συγκεντρώθηκαν στην Καλαμιώτου και ξεκίνησαν στις 11 το βράδυ ένα πορειάκι προς του Ψυρρή όπου μοιράστηκε το ίδιο κείμενο με αυτό της πρωινής μικροφωνικής, με σκοπό να διαταράξει τη γνωστή ζώνη διασκέδασης του κέντρου, φωνάζοντας συνθήματα και ενημερώνοντας για τις δύο πορείες. Η ανταπόκριση όσων βρίσκονταν εκείνη την ώρα έξω ήταν θετική και αισιόδοξη. Η Κυριακή ήταν μέρα ξεκούρασης για όλους μας και το απόγευμα πραγματοποιήθηκε μια πολύ ενδιαφέρουσα εκδήλωση για τις συνθήκες εργασίας στα ΜΜΕ σήμερα Εκτός από τους φοιτητές συμμετείχαν και δημοσιογράφοι, οι οποίοι μας μετέφεραν τη δυσμενή κατάσταση που επικρατεί σε εφημερίδες και περιοδικά, ενώ η κουβέντα κινήθηκε σε μια ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών καθώς και σε προοπτικές αγώνα. Έπειτα ο κόσμος της κατάληψης επέλεξε να κάνει ένα γλέντι το οποίο στέφθηκε με επιτυχία καθώς πολλοί ήταν αυτοί που παρεβρέθηκαν στο χώρο της Καλαμιώτου. Τη Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου ο κόσμος άρχισε να έρχεται από νωρίς στο κτίριο της Καλαμιώτου καθώς είχε δοθεί κάλεσμα για την έναρξη κοινής πορείας φοιτητών των ΕΜΜΕ προς την απογευματινή πορεία όπου θα ενσωματωνόμασταν στο κύριο όγκο της διαδήλωσης για την επέτειο της δολοφονίας του Αλ. Γρηγορόπουλου. Το μπλοκ μας κατάφερε και συσπείρωσε αρκετό κόσμο και είχε παλμό καθόλη τη διάρκεια καθώς και μια στοιχειώδη οργάνωση (medical team, παλούκια για περιφρούρηση κτλ).

   Η κατάληψη αυτή δεν πραγματοποιήθηκε σε ένα κτίριο το οποίο ζωντάνευε μόνο την ώρα των δράσεων που αναφέρθηκαν παραπάνω. Η Καλαμιώτου ήταν γεμάτη από κόσμο όλες σχεδόν τις ώρες της μέρας δημιουργώντας ένα κλίμα συντροφικότητας και αλληλεγγύης. Κόσμος ο οποίος είτε γνωρίζονταν από πριν είτε απλά είχε συναντηθεί στους διαδρόμους της Νομικής, της Ιπποκράτους ή και σε καμιά Γενική Συνέλευση έχτισε σχέσεις, οι οποίες αποτυπώθηκαν έμπρακτα και στην καθημερινότητα της κατάληψης αλλά και στις δράσεις της. Από το άραγμα στην Καλαμιώτου και τον ύπνο μέχρι τις πιο διεκπεραιωτικές διαδικασίες όπως το καθάρισμα και το μαγείρεμα, ο κόσμος ήταν παρών πρωί βράδυ δείχνοντας μια διάθεση για συλλογικοποίηση και επικοινωνία, αποτυπώνοντας ότι μια κατάληψη δεν καταλήγει ποτέ να είναι βαρετή. Το καλό κλίμα και η σύμπνοια που υπήρχε μεταξύ των καταληψιών φάνηκε και στις συνελεύσεις κατάληψης. Αν και αποτελούνταν από ετερόκλητο κόσμο, με διαφορετικές απόψεις καμιά φορά και αντιθετικές μεταξύ τους, κυριάρχησε μια διάθεση συνδιαμόρφωσης προκειμένου η κατάληψη να παράγει δράσεις μεταμορφώνοντας την σε μια από τις δυναμικές εστίες αγώνα των τελευταίων ετών. Αυτό που μένει από τις 6 μέρες κοινής πορείας στην Καλαμιώτου είναι ότι με το να πάρουμε τις ζωές μας στα χέρια μας, συναποφασίζοντας το λόγο μας και αυτοοργανώνοντας τις δράσεις μας, αποτελεί το μόνο τρόπο για τη δημιουργία ενός δυναμικού και καθημερινού αγώνα. Ενός αγώνα που θα εμπλέξει όλο και περισσότερο κόσμο σε αυτόν και θα απαντά στον πόλεμο που διεξάγεται στις δικές μας πλάτες.

   Η κατάληψη τελείωσε αλλά όχι και οι ανάγκες ή οι επιθυμίες που τη γέννησαν. Αυτό φάνηκε το βράδυ της Δευτέρας όπου πραγματοποιήθηκε η τελευταία συνέλευση. Οι συμμετέχοντες σφράγισαν και επίσημα τον τερματισμό της 6ήμερης αυτής κατάληψης βάζοντας ένα στοίχημα. Αν δηλαδή αυτές ακριβώς οι ανάγκες και οι επιθυμίες θα πυροδοτήσουν νέους κύκλους αγώνα ή αν όλα όσα κατακτήσαμε τις τελευταίες μέρες θα μείνουν στη μνήμη μας ως μια ακόμα ευχάριστη ιστοριούλα που αξίζει να διηγούμαστε. Υπάρχει βέβαια και ένα δεύτερο, εξίσου ζωτικό, στοίχημα. Να συνειδητοποιήσουμε το τι στο διάολο κατακτήσαμε και πρέπει πάση θυσία να διατηρήσουμε. Και η κατάκτηση για την οποία μιλάμε, έγκειται στον τρόπο με τον οποίο υπερκεράστηκαν (και όχι απλώς υποχώρησαν) διασπαστικές αντιλήψεις και κομματικές λογικές. Οι οποίες το μόνο που μπορούν να εξασφαλίσουν είναι η ποδηγέτηση, ο έλεγχος του  αγώνα καθώς και το ξερίζωμα όποιας δημιουργικότητας μπορεί αυτός να εμπεριέχει και η οποία οφείλεται κατά βάση στην ενεργητική εμπλοκή νέου, ανένταχτου κόσμου. Οποιαδήποτε υπεροχή ή επιβίωση λογικών ηγεμονίας και καπελώματος, έχει πολλά να προσφέρει στις εκλογικές αναμετρήσεις του μέλλοντος. Όχι όμως και στη συνέχιση των κοινών μας αγώνων.

ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ! ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΠΟΡΕΙΕΣ, ΟΙ ΑΠΕΡΓΙΕΣ, ΟΙ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ

...Γιατί στην τελική περάσαμε πολύ ωραία.
Συνέλευση Κατάληψης ΕΜΜΕ